ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣΠΑΝΑΓΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

 Ολοι μας έχουμε οράματα  για το χωριό μας, ας βοηθήσουμε κάποιον που προσπαθεί και ονειροπολεί. 

Παναγάκος Βασίλης του Δημητρίου και της Σωτηρίας
Υποψήφιος με τον σύνδεσμο του κυρίου Κωνσταντίνου Φούρκα για το χωριό ποταμιάς, το χωριό μας. Το παραμελημένο χωριό μας με πολλές ελλείψεις, ένα χωριό όπου όλοι μας αγαπάμε και όχι μόνο όσοι διαμένουν μόνιμοι κάτοικοι της Ποταμιάς, αλλά και στην ευρύτερη Ελλάδα και πολύ περισσότερο χωριανοί μας της διασποράς , όπου και αυτοί με ένα κάλεσμά μας θα σταθούν δίπλα μας για ένα μεγάλο και όμορφο χωριό .Ένα χωριό το οποίο να ανταποκρίνεται στης απαιτήσεις μας και όχι μόνο, αλλά και για τον κάθε επισκέπτη μας
ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΜΟΥ
Τα οραματά μου είναι πολλά για το χωριό μας Πάντα η καρδιά μου χτυπούσε και χτυπάει για το χωριό μας την Ποταμιά εκεί που γεννήθηκα και μεγάλωσα περπατώντας σπιθαμή προς σπιθαμή από την μια άκρη έως την άλλη και το πιο πολύ αγαπημένο μου μέρος ήταν και είναι το ποταμάκι μας “Ο Γερακάρης” ο πλούτος του χωριού μας εκεί που περνούσαμε τα καλοκαίρια μας κάναμε μπάνιο στο ποταμάκι μας, με τις αυτοσχέδιες πισίνες, τα βατράχια με τον χαρακτηριστικό τους ήχο, τα καβούρια τα μικρά ψαράκια, τα χέλια τα παγωμένα νερά από το βρυσούλη και πολλά άλλα, που θα σας κουράσω εάν αναφερθώ. Από τον πλούτο του ποταμιού μας και από τις γύρο πλαγιές μπορούμε να φέρουμε άφθονο νερό κοντά μας κάτι το οποίο μας λείπει από σειρά ετών αρκεί να το πιστέψουμε. όχι μόνο από εμένα αλλά και ο καθένας ξεχωριστά, ο καθένας για το σπίτι του και όλοι μαζί για το συμφέρον του χωριού μας. Θα πρέπει να σταθούμε ενωμένοι και ειδικότερα τώρα σε μια καμπή του χρόνου όπου τα πράγματα στενεύουν και τα χωριά παίρνουν αξία.
Τα νερά μας ύδρευσης και άρδευσης
Είναι ένα από τα πιο βασικά οράματά μου καθώς και πολλά άλλα όπως η ανακαίνιση της “κρυόβρυσης”, αγροτικοί δρόμοι, και προστασία των δασικών εκτάσεων της Ποταμιάς, καθαριότητα, καθαρά ρέματα και ποτάμια από διάφορα σκουπίδια και από χημικούς ρύπους και όλοι μαζί ενωμένοι με χωρίς συμφέροντα και κομματισμούς να καταφέρομε πολλά για το χωριό μας.
Εύχομαι στον κάθε ένα υποψήφιο καλή επιτυχία.
Ελπίζω ο κάθε ψηφοφόρος να δώσει την ψήφο του στο καταλληλότερο για το χωριό μας όποιος και είναι αυτός και όχι επειδή του είναι συγγενής ή έχει υποχρέωση.
Ο υποψήφιος για το χωριό μας ποταμιά Παναγάκος Βασίλης Ευχαριστώ πολύ και πάντα ενωμένοι. Για επικοινωνία μαζί μου 6980077467  e-mail  petrakaifws@yahoo.com

0 Response to "ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣΠΑΝΑΓΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ"

Δημοσίευση σχολίου

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme