Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ



          

         Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ

Ο επόμενος στόχος μου είναι κατασκευής στάση λεωφορείου- bus sop  πέτρινη -  μεταφορά της βρύσης από την πλατεία και με δυνατότητες να αντλήσουμε το νερό από την κρυόβρυση και εκεί να τρέχει συνεχώς με διακοσμητικές πέτρες όπου να θυμίζει  παραδοσιακή  βρυσούλα - και παιδική χαρά, στο οικόπεδο όπου μας δώρισε η κυρία Πηνελόπη Βενετσανάκου αυτό που είναι απέναντι από  το πρώην καφενείο Τζαβέλα και δίπλα από το πάρκο και απέναντι από το πρώην καφενείο Παπαδάκου Ηλία.
Σύντομα τελειώνει και η διαδικασία με την γραφειοκρατία του συγκεκριμένου οικοπέδου  να ξεκινήσω ως πρώτη φάση την στάση του λεωφορείου μια και τα χρήματα 2000 δολάρια υπάρχου από τον σύλλογο του Καναδά , ένα μεγάλο ευχαριστώ από εμένα για την παραχώρηση των χρημάτων και στον κάθε ένα δωρητή προς το χωριό μας .  
Ο δήμος πλέον έχει το πορτοφόλι κλιστώ ίσως και γιατί  αυτό είναι άδειο και όπως καταλαβαίνουμε ότι μπορούμε να κάνουμε όλοι μας  μαζί για το χωριό μας με κάπια δωρεά ή και με προσωπική εργασία επιβιώνουμε και παραμένουμε,  αυτό το λέω  πατριωτισμό.
( κάθε παράλειψη η λάθος στο κείμενο δεν είναι σκόπιμο)
                         
  Ο πρόεδρο κοινότητας Ποταμιάς
              Παναγάκος  Βασίλης

0 Response to " Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ"

Δημοσίευση σχολίου

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme