Αυτό ήταν το σχέδιο μου στάση λεωφορείου στην ποταμιά στο χωριό μας


ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΟΥ ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΤΑΜΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ 

Αγαπητοί  μας συγχωριανοί, αυτό είναι ένα σχέδιο μου για την στάση του λεωφορείου στο χωριό μας ποταμιά
Η κάθε σας γνώμη ή το σχόλιο σας είναι πάντα δεκτό. Παρακαλώ σας βοηθήστε έστω και ηθικά τον  πρόεδρο του χωριού μας, που τα οράματα του για το χωριό μας είναι προς όφελος όλων μας.
Για να πραγματοποιήσουμε τα μικρό έργα του χωριού μας,  για τα οποία από τον δήμο δεν πρόκριτε να πάρουμε ούτε ένα ευρώ. Κάθε δωρεά μας είναι δεκτή.

1ο Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον άγνωστο που χρηματοδότησε προκειμένου βαφτούν τα σιδερένια κάγκελα του πάρκου στην πλατεία του χωριού μας. 

2ο Ευχαριστούμε πάρα πολύ την κυρία Παππαδάκου Ευαγγελία όπου έχει προσφερθεί να χρηματοδοτήσει την επένδυση  στο γύρο του πλατανιού στην πλατεία

3ο   Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κύριο Πέτρο Ηλιόπουλο για την δωρεά του πλατανιού όπου φυτέψαμε στην πλατεία

4ο  Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κύριο Σωτιράκο Νικόλαο όπου προσφέρθηκε να στείλει καθαρίστρια προκειμένου καθαριστεί το κοινοτικό κατάστημα  και Ιδιαίτερα ο ιατρικός χώρος .


σημείωση : αν έχω παραλείψει κάτι, από αμέλεια ή άγνοια, Δεκτή η κάθε παρατήρηση ή διόρθωση

0 Response to "Αυτό ήταν το σχέδιο μου στάση λεωφορείου στην ποταμιά στο χωριό μας "

Δημοσίευση σχολίου

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme